ورود

عضویت



این مقاله در فصلنامه‌ی «کتاب صحنه»، شماره‌ی سه، پاییز۱۳۷۷، منتشر شده است.

نویسنده در این مقاله با تکیه بر نمایشنامه‌ی «هاملت با سالاد فصل» اثر «اکبر رادی»، ویژگی‎های ساختاری و بافت زبان آثار رادی را برمی‌شمارد. رادی، تأکید ویژه‌ای بر «بافتِ زبانیِ» آثارش دارد. بررسی نوع نگاه رادی به این مفهوم می‌تواند دریچه‌ای به درک آثارش باز کند. از سوی دیگر، رادی نویسنده‌ای‌ست با دیدگاه‌های اجتماعی مشخص. او در آثارش، از چه راهی به انتقال دیدگاه‌های اجتماعی و تاریخی‌اش می‌پردازد؟

 {cbdocembed url="https://maktabetehran.com/images/-Articles-/-Theatre-/-Jalal_Tehrani-/-Articles-A_Contract_With_Fifty_FoilStamped_Pages_On_The_Cover-.pdf"}